Finale – 2019

“Ja, na 4 voorrondes zijn we eindelijk bij de finale gekomen, maar voordat we daarop verdergaan… 2 jaar geleden, 2017, bestond de vereniging 50 jaar. Dat hebben wij voor de leden en oud leden groots gevierd en dat was bij de knsa ook opgemerkt en daarom was er met de finale ook bezoek van G.H.M. Lejeune, voorzitster District 3, om ons alsnog “het bordje” aan te bieden. Zo, terug naar de finale, om er verder niet een nog langer verhaal van te maken door veel tekst neer te zetten. Op de 10e plaats is geĆ«indigd, BAP. Op de 9e plaats, De Laatvloer. Op de 8e plaats, De Desparados. Op de 7e plaats, Doove1. Op de 6e plaats, De Verknallers. Op de 5e plaats, Hee Waar Is De Keeper. Op de 4e plaats, Ladies First. En daar komen ze, onze top3 van 2019… Plaats 3 is voor Fortex. Plaats 2 is voor De Malloten en dan blijft er maar 1 team over… De nummers van dit jaar zijn (alweer) G.N.P.!
Ook was er weer prijsje voor het hoogst aantal punten op de dartkaart, gefeliciteerd P van team BAP.
Uiteraard bedankt voor het meedoen aan alle deelnemers en ook de leden bedankt die er stonden voor de uitleg, hulp, controle en bar!”

Zie de Facebookpagina voor de foto’s